Hasznos linkek:

2011. december 18., vasárnap

Allas.ma: Informatika

Allas.ma
Informatika
Dec 18th 2011, 02:36



Adecco IT söker nu en projektledare inom fordonsbranschen med placering i Göteborg





Arbetsuppgifter


Som projektledare ansvarar du för:


- Att tillsammans med kund utveckla, planera, etablera och genomföra projekt.
- Att leda och arbeta operativt i projektens alla delar; konceptutveckling, förankring och projektledning av utvecklingsarbetet.
- Att ansvara för projektens leverans både internt inom kundens verksamhet och externt gentemot dess kunder.





Kvalifikationer


Vi ser gärna att du har akademisk examen samt att du är certifierad Scrum Master. God förmåga att uttrycka dig i svenska och engelska, både i tal och skrift. Erfarenhet från tidigare projekt är meriterande.





Personliga egenskaper


För att trivas hos vår kund tror vi att du är driven, anpassningsbar och har mycket god förmåga att hantera kundkontakter. Du trivs med att ha en central och ansvarsfylld roll och fastnar inte i detaljer, du är bra på att behålla helhetsperspektivet. Ordning och reda är A och O. Vi lägger stor vikt på din personlighet.





Vad erbjuder vi?
Uppdraget är en inhyrning till kund där möjlighet till övertag finns.





Adecco IT är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco IT kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden





Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se eller att du skickar in ditt CV till hesho.ahmad@adecco.se

Vid frågor kring tjänsten kontakta Rekryteringsansvarig Hesho Ahmad tel: 073 684 61 66.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: IT Support

Allas.ma
IT Support
Dec 18th 2011, 02:36

Serviceinriktade IT-supporttekniker till växande IT-företag!



Är du en IT-kunnig person som söker nya utmaningar? Adecco har flera kunder som behöver förstärka sin organisation med IT-supporttekniker.



Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta med IT-support, främst first line, via telefon och fjärrstyrning av datorer. Det kan även bli aktuellt med en del uppgifter i second line. Arbetet innebär hantering av supportfrågor kring desktop och kringutrustning men du kommer även att arbeta med förbättringsarbete. En del av uppdragen innebär att du arbetar mot flera kunder och kommer därför i kontakt med många olika system.



Vem trivs här?
Är du en driven och engagerad person som har ett stort intresse av IT och service så kommer du att trivas här. Du tycker om högt tempo och självständigt arbete. Vi ser gärna att du har IT-utbildning, erfarenhet av active directory, nya och äldre versioner av officepaketet samt windows XP och 7. Du har goda kunskaper i både hård- och mjukvara, kringutrustning och skrivare. Vidare har du bred kompetens gällande nätverk, servrar och applikationer. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en strukturerad, självständig och serviceinriktad person som är duktig på problemlösning och kommunikation.



Sök redan idag!
Tjänsterna ska tillsättas inom kort och därför sker rekryteringsarbetet löpande. Uppdragen inleds med uthyrning på sex månader, med goda möjligheter till förlängning samt övertag av kund. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån, alternativt att du mailar din ansökan till johanna.uppgard@adecco.se

Bifoga CV och personligt brev där det tydligt framgår vilka kompetenser du har och varför just du passar för en IT-supportteknikertjänst.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Johanna Uppgård på tel: 019-760 71 02.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!



Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.



Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Logisztika, szállítmányozás

Allas.ma
Logisztika, szállítmányozás
Dec 18th 2011, 02:36

Du kommer att arrangera frakter och transporter till kunder både inom och utanför EU. Du kommer att arbeta med olika typer av tulldokument och beräkna fraktkostnader. Arbeta med både interna och externa kunder för att erbjuda bästa möjliga logistiklösningar.



Du kommer att jobba nära tillsammans medplanering / produktion för att säkerställa att produkterna kommer att vara redo i tid. Hålla kontakt och säkerställa att deadlines håller för kundens beställningar/leveranser.



Vem söker vi?



- Vi ser att du har bra kunskap/erfarenhet av logistik.

- Erfarenhet av att förhandla fraktpriser är meriterande.

- Kunna förstå och arbeta i företagets ERP-systemet(Oracle) är meriterande.

- Bra kunskap andra villkor frakt
- Erfarenhet från arbete med logistik-, export-och kundservice
- Universitetsutbildning



Uppdraget är placerat i Malmö, uppstart per omgående.



Vidare är det viktigt att du är initiativtagande och trivs att arbeta självständigt. Du är positiv som person, flexibel och gillar att skapa kontakter. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig!

Vad erbjuder vi?

Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.

Intresserad?

Tveka inte att skicka den ansökan genom att registrera dig på vår hemsida. Sök gärna omgående då intervjuer kommer att ske löpande.
Kontakta konsultchef Jonas Pettersson på 040-602 53 59 vid frågor kring tjänsten.





You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vezetés

Allas.ma
Vezetés
Dec 18th 2011, 02:36

Vi söker en Global Gategory Manager med fokus på strategisk planering och erfarenhet av internationella förhandlingar.



Hur ser din arbetsdag ut?
Du som Global Category Manager kommer att arbeta självständigt med att utveckla, utvärdera och hantera interna och externa relationer med leverantörer samt vara ansvarig för olika projekt. Du kommer att granska och jämföra offerter och anbud samt förhandla och teckna komplexa avtal. Du kommer även att ansvara för strategisk planering och utveckling av strategiska långsiktiga planer regionalt. Du som söker tjänsten som Global Category Manager har dokumenterad erfarenhet av internationella upphandlingar och är van att jobba med inköp på strategisk och operativ nivå, vidare är du ihärdig och duktig på att hitta nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor. Som person är du affärsmässig, driven och van att arbeta självständigt samt har god vana av att planera och strukturera ditt arbete. Självklart kan du kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och/eller engelska.



Vem trivs här?
För att trivas i rollen som Global Category Manager bör du ha en relevant akademisk examen samt mångårig arbetslivserfarenhet inom området. Du trivs med att jobba i team, är driven, flexibel, analytisk och kreativ. Du har en förmåga att kunna anpassa dig och är förändringsbenägen. Är du energisk, service- och målinriktad med en god kommunikativ förmåga kommer du att känna igen dig i rollen som Global Category Manager.



Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Anna Haglind på tfn: 08 555 987 09 eller anna.haglind@adecco.se



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10.


Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Informatika

Allas.ma
Informatika
Dec 18th 2011, 02:33

Vi söker ett antal Duktiga IT-Tekniker för anställning hos kund!



Adecco är världsledande inom bemanning och rekrytering. Bolaget finns i fler än 60 länder över hela världen. Varje år jobbar ca 3 miljoner människor för Adecco. I Sverige är Adecco ett auktoriserat bemanningsföretag med kontor över hela landet från norr till söder. Förutom personaluthyrnings- och rekryteringstjänster erbjuder Adecco lösningar inom bland annat outsourcing, omställning, ledarskapsutveckling, konflikthantering, kompetensutveckling, karriärrådgivning, utbildning och rehabilitering.





Dina kvalifikationer:
x Server 2003/2008/2008R2
x Hyper-V / VMware
x Exchange 2003/2007/2010
x Klient OS
x Nätverk/brandväggar
x Backup
Dina personliga egenskaper:
x Serviceinriktad
x Stresstålig
x God samarbetsförmåga
x Initiativförmåga



Förutom dina tidigare erfarenheter kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Anställningsform
Du kommer att erbjudas en anställning direkt hos vår kund.

Är du intresserad?
Ansökan sker genom att du registrerad dig på adecco.se och söker tjänsten därefter under lediga tjänster Värmland.
Glöm inte att bifoga CV och personligtbrev.


Kontakt Adecco
Vid problem med registrering av CV kontakta:
Adeccos CV - support, Martina Lasomé på 08 - 598 980 10

Vid frågor kring tjänsten kontakta:
Sara Pagré, Rekryteringskonsult 054-771 85 47






You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Bank és biztosítás

Allas.ma
Bank és biztosítás
Dec 18th 2011, 02:36

Vill du vara med och utveckla verktyg och processer som bidrar till förbättringar på företagets ekonomiavdelning? Då har vi på adecco en spännande tjänst som passar dig!



Hur ser din arbetsdag ut?



Du kommer att arbeta på huvudkontorets ekonomiavdelning i en organisation där din kreativitet och förmåga att arbeta målinriktat kommer till användning. Som kreditansvarig kommer du ansvara för konditionen av kundreskontrorna för 8 fokusmarknader. Din roll blir att skapa bättre verktyg för uppföljning och indrivning av hela koncernens kundfodringar samt utveckla och tydliggöra processägandet vid kreditförfarandet. I början kan det förekomma en del operativa arbetsuppgifter som innefattar arbete inom kundreskontran och du kommer även ansva för att utreda eventuella obetalda fakturor.



Vem trivs här?



Du har tidigare erfarenheter av ekonomiarbete och kan utan problem sätta dig in i de ekonomiska sammanhangen. Med fördel har du även en akademisk bakgrund som skapar bra förutsättningar för rollen som kreditansvarig. Då du kommer samarbeta med personer både internt och externt är det viktigt att du känner dig komfortabel att kommunicera på både engelska och svenska i såväl tal som skrift, du har gärna arbetat internationellt tidigare för att styrka detta.



Är du en positiv analytiker som arbetar självgående, men mer än gärna samarbetar med andra, kommer du att trivas i rollen som kreditansvarig. Tjänsten är ny och det är viktigt att du är lyhörd och samarbetsvillig..



Vad erbjuder vi?

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid hos ett av våra kundföretag i Falköpingsområdet. Rekryteringen går via adecco och du startar omgående eller enligt överenskommelse.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



För frågor är du välkommen att ta kontakt med Adecco, Skövde: Johanna Ekblom

Telefon: 0500 44 57 70


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Är du analytisk och initiativrik

Allas.ma
Är du analytisk och initiativrik
Dec 18th 2011, 02:36

Är du analytisk och initiativrik och vill prova på nya utmaningar? Adecco söker just nu 2 produktionsplanerare - en huvudplanerare och en detaljplanerare på uppdrag till kund i Västerås!

Hur ser din arbetsdag ut?

Som detaljplanerare kommer du att ansvara för att enskilda verkstäders planering går i enlighet med fastställd huvudplan samt följa upp produktionsutfall. Du kommer att samverka med andra detaljplanerare i säkerhetsställande av materialtillgång och produktionsflöde.



Som huvudplanerare lägger du månadsvis produktionsplanen för hela fabriken och säkerhetsställer att detaljplanerna matchar huvudplanen. Då ditt ansvar blir att hålla ihop helheten med regelbundna statusmöten med projektledare, detaljplanerare och chefer i organisationen har du bred erfarenhet av att leda och koordinera team samt vana av att hantera många frågor parallellt.



Vem trivs här?

Du som har en utbildning inom planering/logistik eller motsvarande samt några års erfarenhet av arbete inom produktionsplanering kommer att känna igen dig i båda rollerna samtidigt som du utmanas och tar nya kliv! Har du dessutom erfarenhet av affärssystemet SAP och komplexa produktionsflöden kommer du snabbt att sätta dig in i din nya roll! Din goda datorvana kommer tillsammans med dina engelskkunskaper och ditt analytiska tänk att hjälpa dig att nå framgång i ditt nya jobb!



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco i Västerås har nu ca 500 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.



Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Maria Mingo på 021- 470 29 11 eller Konsultchef Johan Lindblad 021-4702907.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.



Välkommen att söka!


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Igazgatói asszisztens

Allas.ma
Igazgatói asszisztens
Dec 18th 2011, 02:36



Vill du ha en arbetsdag på ett stort internationellt företag som och främjar framåtanda och struktur? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och få dina idéer genomförda.



Hur ser din vardag som sekreterare ut?

Som sekreterare kommer du att tillhöra en avdelning inom Astra Zeneca där du kommer att agera support åt en eller flera chefer med varierande ansvar och arbetsuppgifter med inriktning mot administration. Tjänsten som sekreterare och tillika administratör är på heltid med start i början på januari till juni, med trolig förlängning.



Vem trivs här?

Har du en eftergymnasial utbildning och tidigare arbetat i minst 3 år som administratör/ sekreterare på ett stort internationellt företag kommer du känna dig trygg på din nya arbetsplats där du även har stor möjlighet att utvecklas och ta nya kliv. Detta är dessutom något som uppskattas av arbetsgivaren. Känner du dig bekvämt med att uttrycka dig på engelska, såväl i tal som skrift, samt har goda kunskaper inom Officepaketet kommer du snabbt in i dina nya arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat på Astra Zeneca och är insatt i företagets interna system och rutiner är detta mycket meriterande men inget krav.



Upplever du dig själv driven, proaktiv och självständig i ditt arbete kommer du att trivas ypperligt här. Är du dessutom noggrann, strukturerad och har en hög känsla för service kommer du att känna igen dig bland dina kollegor. Som tidigare nämnt uppmuntrar företaget att du själv vill utvecklas och testa nya arbetsgivare så här finns stora förbättringsmöjligheter. Stor vikt kommer att läggas vid dina personaliga egenskaper.



Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till Astra Zeneca. Adecco kan även erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Ansökan

Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.seför att därefter ansöka.



Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031 725 45 09.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.





Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Adecco är världsledande inom

Allas.ma
Adecco är världsledande inom
Dec 18th 2011, 02:36

Adecco är världsledande inom bemanning och rekrytering. Bolaget finns i 60 länder över hela världen. Varje år jobbar ca 3 miljoner människor för Adecco. Adecco är registrerat i Schweiz och noterat på Swiss Exchange i Zürich och på Euronet Premier Marché i Paris. I Sverige är Adecco ett auktoriserat bemanningsföretag med kontor över hela landet från norr till söder.
Förutom personaluthyrnings- och rekryteringstjänster erbjuder Adecco lösningar inom bland annat outsourcing, omställning, ledarskapsutveckling, kompetensutveckling, karriärrådgivning, utbildning och rehabilitering. För mer information besök www.adecco.se

Vi söker för anställning i Adeccos uthyrningsverksamhet driftcentraloperatör för ett projekt ute hos kund.







Arbetsuppgifter



· Du kommer att arbeta med styrning samt övervakning av produktionsanläggningar samt vattendrag.

· Planering och optimering av produktionen tillsammans med underhållsorganisationen.

· Arbetet utförs i skift då centralen bemannas alla dagar året runt.





Personliga egenskaper



· Egenskaper som värderas högt är stabilitet, förmåga att prioritera, kunna prestera under stress samt agera säkert och med bestämdhet utåt.

· Du ska ha lätt för att samarbeta med kollegor samt vara handlingskraftig.

· Bra självförtroende, mogen samt kunna uttrycka sina åsikter och stå för dom.



Kvalifikationer



· Eftergymnasial utbildning är ett krav, drifttekniker eller driftingenjör från högskola. Elkraftutbildning i någon form önskas.

· Kunna hantera Officepaketet men främst word samt excel.

· Goda kunskaper i engelska både skriftligt och muntligt

· Gärna erfarenhet från liknande arbete inom vattenkraft alternativt elkraft.

· Intresse för energifrågor är meriterande.





Ansökan
Välkommen med din ansökan på Adecco.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Annica Johnsson

på tel. 0660-24 61 03.
Vid tekniska problem kontakta kandidatsupporten på tel. 08-598 980 10. Öppettider: Mån-fre. 9.00- 12.00, 13.00- 16.30.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Termelés, gyártás

Allas.ma
Termelés, gyártás
Dec 18th 2011, 02:36

Vill du ha en arbetsdag fylld med varierande arbetsuppgifter inom området kvalitet? Då kan vi på Adecco ge dig en möjlighet att utvecklas och få arbeta med utmanande arbetsuppgifter i ett företag med fart och fläkt.



Hur ser din arbetsdag ut?
Som kvalitetsansvarig kommer du att arbeta med interna process- och produktrevisioner samt följa upp statistik och sköta såväl externa som interna reklamationer och interna avvikelser. Det ligger även på ditt ansvar att tillse att nödvändiga certifikat finns samt sköta uppföljning av dessa. Du kommer att underhålla ISO-certifikat ISO 9000, 14000 och även arbeta med att uppdatera och säkerställa att kvalitets- och miljöhandboken på företaget speglar verksamheten på rätt sätt. Utöver det kommer du att sköta kundkontakter gällande kvalitetsärenden. Du kommer även att hålla i utbildningar för personalen gällande kvalitet samt kring brand och säkerhet. Du kommer att fördela arbetet för 2 personer, och på längre sikt kan det bli aktuellt med personalansvar. Det finns stora möjligheter att anställningen övergår till kunden på sikt. Uppdraget startar omgående.



Vem trivs här?
Du som har några års erfarenhet av kvalitetsarbete kommer att trivas i rollen. Du har en högskoleexamen som ingenjör inom kvalitet och logistik alternativt industriell ekonomi eller mekanik. Dina tidigare arbeten inom kvalitet i verkstad/industrimiljö, eller inom bilindustrin gör att du kommer klara arbetet bra samtidigt som det ger dig chans till utveckling. Har du tidigare arbetat som till exempel SQA eller inköpstekniker med kvalitets- och produktsäkring kommer du snabbt att sätta dig in i arbetet. Det är även en fördel om du har jobbat med produktrevisioner och mätteknik. Då du kommer ha personalansvar kan det vara en fördel om du har erfarenhet av detta sen tidigare.


Är du van att jobba i Excel är det en stor fördel, samt om dina kunskaper i engelska är goda såväl muntligt som skriftligt.

Är du en person som har ett stort ordningssinne och tycker om att jobba systematiskt, samtidigt som du har förmågan att vara flexibel och prioritera dina arbetsuppgifter på ett systematiskt sätt kan detta vara rätt plats för dig. Då det stundtals kan vara mycket att göra på företaget är det viktigt att du trivs med att ha många bollar i luften. Eftersom du kommer ha kontakt med människor på både extern och intern nivå är din förmåga att lyssna och kommunicera viktig, samtidigt som du kan delegera på ett professionellt sätt.



Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående så rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Emma Johansson på tel: 0520-474752.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Informatika

Allas.ma
Informatika
Dec 18th 2011, 02:36

Vi söker för anställning i Adeccos uthyrningsverksamhet en initiativrik, kreativ och flexibel programmerare för uppdrag hos kund.



Personliga egenskaper
Vi söker dig som är kreativ, har ett öppet sinne och är ärlig. Du har lätt för att ta eget ansvar. För att fungera i teamet måste du även vara kommunikativ och social.

Kvalifikationer
Du har kompetens inom funktions- och objektorienterad programmering. Kunskap inom versionshanteringsprogram är ett önskemål. Erfarenhet av professionell SW design, realtidsprogrammering och realtids operativsystem är en merit men inte ett måste. Vi ser helst att du är civilingenjör eller högskoleingenjör. Kanske har du läst datavetenskapliga programmet, alternativt systemvetenskapliga. Har du arbetat med något av följande språk/verktyg är det en fördel:

· C/C++, Java

· Clearcase version control system

· Unix/Linux/RTOS

· Eclipse IDE and Eclipse Plug-in Development

· Datanätverk

· Real time systems, Embedded systems

· Signalprocessing

· Software architecture

· Agile methods

· Script språk, Pearl, Phyton, Ruby

Viktiga egenskaper är att du ska kunna arbeta både självständigt samt i grupp, vara en problemlösare samt bra på att kommunicera.

Ansökan

Välkommen med din ansökan på Adecco.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Jeanette Andersson på tel. 072-741 16 16.


Vid tekniska problem kontakta kandidatsupporten på tel. 08-598 980 10. Öppettider: Mån-fre. 9.00- 12.00, 13.00- 16.30.



Adecco är världsledande inom bemanning och rekrytering. Bolaget finns i 60 länder över hela världen. Varje år jobbar ca 3 miljoner människor för Adecco. Adecco är registrerat i Schweiz och noterat på Swiss Exchange i Zürich och på Euronet Premier Marché i Paris. I Sverige är Adecco ett auktoriserat bemanningsföretag med kontor över hela landet från norr till söder.
Förutom personaluthyrnings- och rekryteringstjänster erbjuder Adecco lösningar inom bland annat outsourcing, omställning, ledarskapsutveckling, kompetensutveckling, karriärrådgivning, utbildning och rehabilitering. För mer information besök www.adecco.se



You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vill du arbeta med förändringsarbete

Allas.ma
Vill du arbeta med förändringsarbete
Dec 18th 2011, 02:36

Vill du arbeta med förändringsarbete på ett internationellt företag? Då kan vi på Adecco Linköping erbjuda dig en möjlighet att arbeta som projektledare tillsammans med intressanta människor i en kunskapsintensiv miljö!



Hur ser din arbetsdag ut som teknisk projektledare?

Din roll är att arbeta som projektledare vilket innebär att du kommer att leda ett förändringsarbete i en nyligen sammanslagen enhet. Ditt arbete innebär att utröna hur enheten framåt kan arbeta mer agilt och Lean, samt utreda hur företagets kunder kan stöttas att arbeta därefter. I din roll kommer du att samla upp befintlig kunskap för att kunna driva förändringsarbetet framåt.



Vem trivs som teknisk projektledare?

Du som trivs i projektledarrollen har en examen som ingenjör eller liknande och som person är du ambitiös och driven. Din långa erfarenhet av att arbeta som projektledare i förändringsprojekt gör att du har goda förutsättningar att klara arbetet på ett bra sätt. Din tekniska bakgrund och erfarenhet av att arbeta agilt med Lean gör att du kommer att nå framgång som projektledare. Du som är van att samarbeta med andra i en internationell miljö kommer att ha extra goda förutsättningar att lyckas. Är du en prestigelös lagspelare så kommer du att trivas i gruppen och med ditt uppdrag som teknisk projektledare.



Vad erbjuder vi dig som teknisk projektledare?

Miljön på vårt kundföretag är verkligen rätt för dig som vill ha spännande och utvecklande arbetsuppgifter. Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger vi på Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnätverk.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Som konsult hos oss på Adecco är du anställd i vår uthyrningsverksamhet och uthyrd till kund. Ersättning utgår mellan uppdrag.

Uppdraget förväntas starta omgående och pågå ca 6 månader.



Är du intresserad?

Då ska du söka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.



Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Johanna Axelius via växel 013- 35 88 80



582 27 Linköping Sverige

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Adecco är världsledande inom

Allas.ma
Adecco är världsledande inom
Dec 18th 2011, 02:36

Adecco är världsledande inom bemanning och rekrytering. Bolaget finns i 60 länder över hela världen. Varje år jobbar ca 3 miljoner människor för Adecco. Adecco är registrerat i Schweiz och noterat på Swiss Exchange i Zürich och på Euronet Premier Marché i Paris. I Sverige är Adecco ett auktoriserat bemanningsföretag med kontor över hela landet från norr till söder.
Förutom personaluthyrnings- och rekryteringstjänster erbjuder Adecco lösningar inom bland annat outsourcing, omställning, ledarskapsutveckling, kompetensutveckling, karriärrådgivning, utbildning och rehabilitering. För mer information besök www.adecco.se

Vi söker för anställning i Adeccos uthyrningsverksamhet driftcentraloperatör för ett projekt ute hos kund.







Arbetsuppgifter



· Du kommer att arbeta med styrning samt övervakning av produktionsanläggningar samt vattendrag.

· Planering och optimering av produktionen tillsammans med underhållsorganisationen.

· Arbetet utförs i skift då centralen bemannas alla dagar året runt.





Personliga egenskaper



· Egenskaper som värderas högt är stabilitet, förmåga att prioritera, kunna prestera under stress samt agera säkert och med bestämdhet utåt.

· Du ska ha lätt för att samarbeta med kollegor samt vara handlingskraftig.

· Bra självförtroende, mogen samt kunna uttrycka sina åsikter och stå för dom.



Kvalifikationer



· Eftergymnasial utbildning är ett krav, drifttekniker eller driftingenjör från högskola. Elkraftutbildning i någon form önskas.

· Kunna hantera Officepaketet men främst word samt excel.

· Goda kunskaper i engelska både skriftligt och muntligt

· Gärna erfarenhet från liknande arbete inom vattenkraft alternativt elkraft.

· Intresse för energifrågor är meriterande.





Ansökan
Välkommen med din ansökan på Adecco.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Annica Johnsson

på tel. 0660-24 61 03.
Vid tekniska problem kontakta kandidatsupporten på tel. 08-598 980 10. Öppettider: Mån-fre. 9.00- 12.00, 13.00- 16.30.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vi söker en ekonomiassistent på

Allas.ma
Vi söker en ekonomiassistent på
Dec 18th 2011, 02:36

Vi söker en ekonomiassistent på deltid till vår uthyrningsverksamhet i Gällivare. Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, entreprenad och karriärutveckling. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Arbetsuppgifter
- Kund- och leverantörsreskontra
- In- och utbetalningar
- Kund- och leveransfakturor
- Administrativt arbete
- Lönehantering


Vem söker vi?
Vi söker Dig som har några års erfarenhet av ekonomiarbete och har arbetat med Agresso. Du kan Excel och övriga officepaketet. Det är viktigt att du uppskattar omväxlande arbetsmiljöer och företagskulturer, samt att du snabbt sätter dig in i nya situationer och uppfattar helheter. Viljan att ge våra kunder en god service är en självklarhet.

Vad erbjuder vi dig?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.

Intresserad?
Du är välkommen med din ansökan, gärna så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.adecco.se där du registrerar ditt CV.

Kontaktperson på Adecco; Eija Nordberg 073-183 71 52




You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Personaladministratör! Vill du

Allas.ma
Personaladministratör! Vill du
Dec 18th 2011, 02:36

Personaladministratör!



Vill du arbeta med arbetsrätt och personalfrågor? Är du en strukturerad administratör? Känner du igen dig ska du söka tjänsten som personaladministratör hos vår kund!


Hur ser din arbetsdag ut?

Som Personaladministratör kommer du att vara ett stöd för de övriga i HR-gruppen under en stor omorganisation. I arbetet ingår att handlägga och ansvara för personalärenden så som avtalsskrivning, semestrar, bevakning av anställningar, kontakt med myndigheter, friskvård och statistik. Personaladministratören bevakar att arbetsrättsliga lagar och avtal följs.



Vem trivs här?

Gillar du att ha fullt upp? Vill du arbeta med administration? Är du driftig och hittar tillbaka till dina arbetsuppgifter trots att du blir avbruten av nya ärenden i mellan? Då kommer du att trivas här. Din goda förmåga att strukturera arbetet hjälper dig då du är grundlig och noggrann. Du behöver erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter och lämplig akademisk utbildning. Goda erfarenheter i Word och Excel är en förutsättning.



Vad erbjuder vi?

Anställning hos Adecco för uppdrag hos kund, tillsättning snarast. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt, dock senast 22/12. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Registrera dig på vår hemsida www.adecco.se och ansök därifrån. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Frida Andersson eller Konsultchef Madeleine Neidert på tel: 035- 260 85 20.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Nu söker vi dig som vill jobba

Allas.ma
Nu söker vi dig som vill jobba
Dec 18th 2011, 02:36



Nu söker vi dig som vill jobba som Trafikplanerare/Schemakoordinator hos ett av våra kundföretag i Göteborg



Hur ser en arbetsdag ut?

Du kommer att arbeta hos ett av våra kundföretag med schemaläggning. Detta inkluderar att lägga fasta scheman och registrera avvikelser, kunna hantera oväntade händelser och sköta den löpande planeringen. Schemat baseras på en prognos över förväntad arbetsbelastning och denna prognos görs genom en avvägning av hur mycket företaget synts i media, föregående års belastning samt framtidsplanering. Tjänsten är med start omgående och kommer att fortlöpa tre månader framöver. Arbetstider är mån-fre, dagtid.



Erfarenhet/ Krav

- Gymnasieutbildning

- Callcentererfarenhet

- Erfarenhet av att hantera verksamhet med schemaläggning och teknikstöd

- Erfarenhet av CCC eller liknande system

- Intresse för den finansiella sektorn

- Goda kunskaper i det engelska språket både i tal och skrift

- Officepaketet. Du kommer att arbeta med att producera rapporter i Excel, därav bör du vara trygg med det programmet



Önskemål

Det är meriterande om du har erfarenhet från den finansiella sektorn och/eller företag inom försäkringsbranschen.



Personliga egenskaper

Vi söker dig med analytisk förmåga som är ansvarstagande, driven och lösningsorienterad. Vidare är du kundfokuserad och besitter en kommunikativ kompetens med anpassningsförmåga, då du ska kommunicera med coacher och medarbetare. Du är empatisk på så sätt att du har lätt för att sätta dig in i andras situationer och roller.



Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Kristian Andersson på tel: 031-725 45 09.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10



Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Irodai adminisztráció

Allas.ma
Irodai adminisztráció
Dec 18th 2011, 02:36

Till vår kund, ett stort energibolag, söker vi nu dig som vill arbeta med administrativa uppgifter! Du kommer bland annat att arbeta med administration kring uppsägning av avtal, mätvärdeshantering och framtagning av statistik och rapporter. Du kommer att bli erbjuden en tillsvidaretjänst på Adecco och arbeta som konsult hos vår kund i Malmö.



Vem söker vi?

- Du har några års erfarenhet av administrativt arbete eller motsvarande.
- Du är noggrann, strukturerad och analytisk.

- Du gillar att arbeta med siffror och trivs att arbeta mot deadlines.

- Du har goda kunskaper i officepaketet och räds inte nya datasystem.

- Goda kunskaper i excel och affärssystemet SAP är meriterande.



Vidare är det viktigt att du är initiativtagande och trivs att arbeta självständigt. Du är positiv som person, flexibel och gillar att skapa kontakter. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig!

Vad erbjuder vi?

Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.

Intresserad?

Tveka inte att skicka den ansökan genom att registrera dig på vår hemsida. Sök gärna omgående då intervjuer kommer att ske löpande.
Du är välkommen att ta kontakt med Maria Wellving 040-602 53 54 om du har frågor kring tjänsten.



You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: En av våra stora kunder inom fordonsindustrin

Allas.ma
En av våra stora kunder inom fordonsindustrin
Dec 18th 2011, 02:36

En av våra stora kunder inom fordonsindustrin har inlett ett större förändringsarbete på koncernnivå. Förändringsprogrammets syfte är att samtliga bolag inom koncernen ska ha en gemensam informationsmodell, med samma system för att hantera information utifrån standardiserande processer. Målet är att säkra en effektiv ekonomi- och HR-process inom samtliga avdelningar och som en del av detta ingår migrering av nuvarande SAP-version.


Detta är ett stort projekt som innefattar 107 företag i 35 länder. Under samtliga faser av projektet kommer fokus att vara informationsflöden och kommunikation ut till de medarbetare som kommer att bli involverade i förändringen. Ramarna för kommunikationsstrategin och planen för hur informationen ska kommuniceras ut är klart, och nu behöver kunden en skicklig kommunikatör som kan ansvara för detta arbete.

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att ingå i ett av de projektteam som representerar den organisation som i slutändan skall använda de nya processerna och den migrerade systemmiljön. Inledningsvis kommer ni arbeta med att planera alla aktiviteter som skall ingå i migreringen. Detta innebär många kontaktytor och möten på olika nivåer, allt för att säkerställa att projektets mål nås och att övergripande krav för verksamheten uppfylls. Det ingår även att utforma texter/presentationer som kommer användas under arbetets gång.



I själva migreringsarbetet ligger fokus på att utbilda/informera och motivera medarbetarna i de förändrade arbetsprocesserna. Dessa aktiviteter räknas pågå under en lång tid, då migreringen kommer ske i olika etapper.



Vem trivs här?
Rollen kräver en förmåga att förstå hela projektets koncept och du kommer ha ett övergripande ansvar för hur kommunikationen skall vara strukturerad. Det innebär att du ska vara tillräckligt erfaren för att lägga fram strategier och skriva egna texter.


Du bör ha många års erfarenhet inom kommunikationsområdet och arbetat med detta på en hög nivå. I dina tidigare tjänster har du säkerligen haft ett stort samarbete med flertalet linjechefer. Du ska vara öppen, flexibel, ha en positiv inställning och vara intresserad av att anta en ny utmaning inom en spännande bransch. Eftersom detta är en internationell koncern är flytande engelska en förutsättning för rollen. I rollen ingår en del resor, dock är det en fördel om du finns i Göteborg eftersom arbetet kommer att utföras här. Har du tidigare erfarenhet av business processer är detta mycket meriterande, likaså erfarenhet från fordonsindustrin.


Det är viktigt att du har erfarenhet av att vara delaktig i/leda projekt. Om du tidigare har arbetet på en global nivå är det mycket meriterande. Som person trivs du i en roll där du är drivande och tar mycket eget ansvar för att få saker gjorda, och har tillräckligt mycket skinn på näsan för att möta olika typer av människor. Du ska vara van och bekväm vid att göra presentationer till olika typer av grupper och kunna ta en ledarroll i teamet och på det sättet bygga kompetens.


Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration. Adecco är auktoriserat.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet startar omgående med löpande intervjuer och positionen kommer tillsättas inom kort. Du söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se via "sök tjänsten här!"-knappen nedan. Vid frågor om tjänsterna är du varmt välkommen att kontakt rekryteringsansvarig Anna Barkin, 031-725 45 26, Anna.Barkin@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.









You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions